وام میخوام(قرض الحسنه)

تف به امروز
تف به این روزای نکبت
تف به من
تف به اون
تف به آدما
تف به این زندگی...


پ.ن:شدیدا تف کم آوردم اگه کسی میتونه بهم قرض بده قول میدم جبران کنم
پ.ن:خیلی سخته که آدم ببینه داره ذره ذره آب میشه ولی کاری حتی از دسته خودشم بر نیاد!

یکی به من بگه چه جوری میتونم حتی برای یه لحظه بیخیال بشم!
اینجوری پیش برم دیوونه میشم به زودی!

بودن..

دیدم ............... کاش کور بودم!

شنیدم ............ کاش کر بودم!

رفتم .................. کاش افلیج بودم!


می فهمم .............. کاش نفهم بودم!!!!!!
فکر میکنم ............. کاش مغزم از کار میافتاد!!!!!!!


هستم
کاش نبودم.............

سکاندار..

دلم می خواست سکانداره زمین بودم. اونوقت میشستم پشته فرمون و خودمو محکم میبستم....!
بعد انقدر تند زمین رو میچرخوندم که همه پرت بشن بیرون.....همه...همه..فقط خودم بمونم و خودم.. تنهای تنها..



پ.ن:محکم بچسب کفه زمین که لا اقل تو یکی نیافتی!!!!!!!!حداقل میتونی تلاشت رو بکنی!

روزه تاریخ.........!!


امرووووووووووووووز

امرووووووووووووووووووووز

امروووووووووووووووووووووووووووز
ولش کن بابا بگذریم..

ولی نه میخوام بگم امرووووووووووووووووووز

اصلا چرا دارم به شما میگم؟!!!!!!!!!
ولی نه... نمیتونم نگم امرووووووووووووووووووووز
هیچی بابا امروزم یه روزیه مثله بقیه روزا....

پ.ن:راستش هیچیه هیچیم که نه امروز تولدمه!
پ.ن:احساسه خاصی ندارم فقط یه ذره اظطراب!

منتظرم ببینم کسی سورپرایزم میکنه یا نه؟!(هنوز نا امید نشدم آخه تا شب خیلی مونده)