کی میدونه؟!!(مروری بر چندی قبل)

یعنی واقعا عاشقمه؟!!!!!!!!!یا عشق اونقدر پست و بی ارزش شده که هر کسی راحت ازش دم می زنه؟یا وسیله ای شده واسه بازی دادن؟یا............؟خدایا نمی دونم چی راسته؟ کی راست میگه و کی دروغ؟این عاشق تره یا اون؟!کدومشون بدون من میمیرن؟یعنی کسیم بدون من میمیره؟!!!!!!!!!!!!!!! به هر حال خیلی بده که آدم فکر کنه عاشقش از رو زرنگی عا شقشه نه از روی عشق؟!! وای دیوونه نشم خیلیه!با وجود این یکی دیگه حتما دیوونه میشم.به زودیه زود،مگه اینکه یه ناجی برسه و........ خدایا میدونی که تنها ناجی من تویی و بس.....

نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 ب.ظ http://acoldemotion.blogsky.com/

من. خوب معلووومه!!!!! من بدون تو میمیرم. هنوز نفهمیدی؟
اما جدا منم با وجود این یکی دارم دیوونه میشم!!!!!!! دیگه تو که واقعا حق داری.

سیاوش چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

سلام گلم شما هم بیان قشنگی داری به خدا صفحه اول وبلاگتون هر کار کردم صفحه نظرات باز نشد و اینجا نظر دادم میدونی من آفی از شما بهم نرسیده گلم شما فرستادید ولی وقتی من ان میشم دوستان پی ام میدن و کلا یاهوم قات میزنه وافام گم میشه شما اگه زحمتی نیست دوباره بفرستید قول میدم جواب بدم گلم... میدونی در مورد این پستت هم عشق خیلی بی معنی شده تو جامعه ما همه عشقو یه هوس میدونن و در صد کمی عاشق واقعی هستن خدا کنه من و شما هم از عاشقان خدا باشیم...............
بزام معذرت می خوام از اینکه اف هاتون بهم نرسیده چند نفر دیگه از دوستان هم گله کردن ازم تصمیم دارم یه ساعاتی ان بشم که هیچ یک از بچه ها نباشه تا راحت اف لاین ها رو بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد