حرفای من و من!!

این روزا خیلی ازم سوال میپرسی،دیگه داری دیوونم میکنی!چی کار کنم؟ اونو یا اینو؟برم یا نرم؟ تو بگو چی کار کنم؟(هر چی تو بگی). اگه این کارو بکنم یعنی پستم؟یا اگه نکنم دیگه عذاب وجدان ندارم؟؟ اگه تو بگی بی خیال شو می شم اگه نه........!!!! به نظرت هنوز دوسش دارم؟ یا اصلا از اولم دوسش نداشتم؟و....دیگه خسته شدم آخه به من چه؟؟؟؟؟ولم کن.بذار یکم مال خودم باشم می خوام تنها باشم. تنهای تنهااااااااا!!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
اسیر فراق سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ب.ظ http://sereshk.blogsky.com

از تنهایی مگریز...گهگاه آن را بجوی و تحمل کن

دوست عزیز تنهایی رو دوست دارم ولی از فکر زیاد و کلنجار رفتن با خودم خسته شدم

فریناز چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ http://acoldemotion.blogsky.com/

عزیز دلم تنهایی تو این رایط باعث میشه همه چیز سخت تر بگذره. زیاد سعی نکن تنها باشی. اونوقت بیشتر کلنجار میری و فکر میکنی!
اما در مورد اون مورد سوالت. من که نظرم رو بیشتر از صد بار گفتم بهت! یکمی فکر کن و تکلیفت رو با خودت مشخص کن. دوست دارم. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد